Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Power, Nicola"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Power, Nicola
This thesis defines and extends the psychological concept of ‘decision inertia’: the redundant deliberation of choice for no positive gain. The concept was developed following observation in the real-world that emergency incidents were most often
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.677519
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Power, Nicola
This thesis offers an interpretation of how eight male primary school teachers experience touch between themselves and their pupils/students. Despite the positive benefits of touch and evidence suggesting that appropriate forms of touch should be enc
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10292/664
Autor:
Power, Nicola.
Publikováno v:
Click here to access this resource online.
Thesis (MHSc--Health Science) -- AUT University, 2009.
Includes bibliographical references. Also held in print (iv, 90 leaves : ill. ; 30 cm.) in the Archive at the City Campus (T 371.1023 POW)
Includes bibliographical references. Also held in print (iv, 90 leaves : ill. ; 30 cm.) in the Archive at the City Campus (T 371.1023 POW)
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10292/664
Publikováno v:
Journal of Community & Applied Social Psychology. Jan2023, Vol. 33 Issue 1, p123-137. 15p. 1 Diagram, 2 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Collegian October 2017 24(5):491-497
Publikováno v:
Journal of Occupational & Organizational Psychology. Sep2021, Vol. 94 Issue 3, p591-615. 25p. 3 Diagrams, 6 Charts, 1 Graph.
Autor:
Power, Nicola, Alison, Laurence
Publikováno v:
European Psychologist; 20240101, Issue: Preprints p1-10, 10p