Zobrazeno 1 - 10
of 204 781
pro vyhledávání: '"Power, May"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Or Bassok
Publikováno v:
Verfassungsblog, Iss 2366-7044 (2024)
The arrest warrants by the ICC for Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu and former Defense Minister Yoav Gallant for alleged war crimes and crimes against humanity are a red card for the Israeli legal system indicating grave doubts whether the I
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/016b54ed9af642fea1ebd40292c3ee61
Autor:
Lo, Sharon
Publikováno v:
Defense Transportation Journal, 2021 Aug 01. 77(4), 17-25.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27220457
Autor:
Buono, Stephen (AUTHOR) sbuono@stanford.edu, Hecla, Jake (AUTHOR), Kobezskii, Vladimir (AUTHOR), Mummah, Katie (AUTHOR), de Troullioud de Lanversin, Julien (AUTHOR)
Publikováno v:
Bulletin of the Atomic Scientists. Jul2021, Vol. 77 Issue 4, p203-206. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2019 41st Annual International Conference of the IEEE Engineering in Medicine and Biology Society (EMBC)
Transcranial alternating current stimulation (tACS) is becoming an important method in the field of motor rehabilitation because of its ability to non-invasively influence ongoing brain oscillations at arbitrary frequencies. However, substantial vari
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1905.00319
Publikováno v:
Emerald Expert Briefings, 2023, Vol. oxan-db, Issue oxan-db.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OXAN-DB281839
Publikováno v:
Movement: Journal of Physical Education & Sport Sciences / בתנועה: כתב-עת למדעי החינוך הגופני והספורט, 2018 Jun 01. 11(3), 167-168.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26623616
Publikováno v:
The Science Teacher, 2015 Mar 01. 82(3), 22-22.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43683209