Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Pousada, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Psychology 2.0: Opportunities and challenges for the psychology professional in the field of ehealth
Autor:
Armayones, M., Boixadós, M., Gómez, B., Guillamón, N., Hernández, E., Rubén Nieto, Pousada, M., Sara, B.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Papeles del Psicólogo, Vol 36, Iss 2, Pp 153-160 (2015)
Web of Science
Papeles del Psicólogo, Vol 36, Iss 2, Pp 153-160 (2015)
Web of Science
eHealth is recognised as a strategic priority for the healthcare system at the national, European and international levels. Psychology, as a health profession, has the opportunity and the obligation to extend its activity into an area in which it has
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::02689dce1af0469fd71a61458361a0c7
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84936743440&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84936743440&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.