Zobrazeno 1 - 10
of 160
pro vyhledávání: '"Poulton, Terry"'
Autor:
Woodham, Luke A, Ellaway, Rachel H, Round, Jonathan, Vaughan, Sophie, Poulton, Terry, Zary, Nabil
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 17, Iss 6, p e151 (2015)
BackgroundThe impact of the use of video resources in primarily paper-based problem-based learning (PBL) settings has been widely explored. Although it can provide many benefits, the use of video can also hamper the critical thinking of learners in c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee3a3146d970474583ffa8bab71ef6a5
Autor:
Poulton, Terry, Ellaway, Rachel H, Round, Jonathan, Jivram, Trupti, Kavia, Sheetal, Hilton, Sean
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 16, Iss 11, p e240 (2014)
BackgroundProblem-based learning (PBL) is well established in medical education and beyond, and continues to be developed and explored. Challenges include how to connect the somewhat abstract nature of classroom-based PBL with clinical practice and h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e43a9f007fc46fba626602f44373b94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ellaway, Rachel H.1 (AUTHOR) rachel.ellaway@nosm.ca, Poulton, Terry2 (AUTHOR), Jivram, Trupti2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Oct2015, Vol. 37 Issue 10, p926-934. 9p.
Autor:
ROGOV, MIKHAIL A.1 russianjurassic@gmail.com, POULTON, TERRY P.2 Terry.Poulton@nrcan.gc.ca
Publikováno v:
Bulletin of Geosciences. 2015, Vol. 90 Issue 1, p7-20. 14p.
Publikováno v:
In Brain Behavior and Immunity 2003 17(4):286-295
The TAME project (Training Against Medical Error) is an EC funded project. It aims to train students against medical error by using Virtual Patients (VPs) in an interactive Problem-Based Learning setting. Institutions from Kazakhstan, Ukraine and Vie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::49acad005573ec84afcfb94752ef1947
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poulton, Terry1,2 (AUTHOR) tpoulton@sgul.ac.uk, Balasubramaniam, Chara1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Nov2011, Vol. 33 Issue 11, p933-937. 5p.