Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"Poulou, Maria"'
Autor:
Poulou, Maria S., Garner, Pamela
Publikováno v:
School Psychology International; Oct2024, Vol. 45 Issue 5, p545-568, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poulou, Maria
Teachers' decisions in classroom reflect their underlying thoughts and feelings about their students. Based on this assumption, this study aimed to identify teachers' thoughts and responses in relation to students with emotional and behavioural diffi
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.536189
Autor:
Anthony, Christopher J., Lei, Pui-Wa, Elliott, Stephen N., DiPerna, James C., Cefai, Carmel, Bartolo, Paul A., Camilleri, Liberato, O'Riordan, Mollie, Grazzani, Ilaria, Cavioni, Valeria, Conte, Elisabetta, Ornaghi, Veronica, Tatalović Vorkapić, Sanja, Poulou, Maria, Martinsone, Baiba, Simões, Celeste, Colomeischi, Aurora A.
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment; Apr2024, Vol. 40 Issue 3, p222-240, 19p
Autor:
Poulou, Maria S.1 (AUTHOR) mpoulou@upatras.gr, Garner, Pamela W.2 (AUTHOR), Bassett, Hideko Hamada2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Mar2022, Vol. 59 Issue 3, p557-573. 17p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Poulou, Maria, Norwich, Brahm
Publikováno v:
British Educational Research Journal, 2002 Feb 01. 28(1), 111-138.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1501866
Publikováno v:
In Transportation Research Procedia 2017 24:362-369
Autor:
Mpertsia, Vasiliki, Poulou, Maria
Publikováno v:
Preschool and Primary Education; Τόμ. 11 Αρ. 1 (2023): Μάιος 2023; 19-41
Preschool and Primary Education; Vol. 11 No. 1 (2023): May 2023; 19-41
Preschool and Primary Education; Vol. 11 No. 1 (2023): May 2023; 19-41
Ο 21ος αιώνας χαρακτηρίζεται από αρκετές δυσκολίες και απαιτήσεις για κάθε πολίτη. Ήδη από την παιδική μας ηλικία καλούμαστε να ανταποκρ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.