Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Poulos AM"'
Autor:
Poulos, AM, Reger, M, Mehta, N, Zhuravka, I, Sterlace, SS, Gannam, C, Hovda, DA, Giza, CC, Fanselow, MS
Publikováno v:
Poulos, AM; Reger, M; Mehta, N; Zhuravka, I; Sterlace, SS; Gannam, C; et al.(2014). Amnesia for early life stress does not preclude the adult development of posttraumatic stress disorder symptoms in rats. Biological Psychiatry, 76(4), 306-314. doi: 10.1016/j.biopsych.2013.10.007. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5kk1k7wx
Biological psychiatry, vol 76, iss 4
Biological Psychiatry, vol 76, iss 4
Biological psychiatry, vol 76, iss 4
Biological Psychiatry, vol 76, iss 4
Background Traumatic experience can result in life-long changes in the ability to cope with future stressors and emotionally salient events. These experiences, particularly during early development, are a significant risk factor for later life anxiet
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::08851bfed6d36fe0d6f7922696ff4cdf
http://www.escholarship.org/uc/item/5kk1k7wx
http://www.escholarship.org/uc/item/5kk1k7wx
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.