Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Poudineh Z"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ghasemtabar SN; Department of Curriculum Studies, Kharazmi University, Tehran, Iran., Hosseini M; Department of Education, Allameh Tabatabai University, Tehran, Iran., Fayyaz I; Department of Education, Allameh Tabatabai University, Tehran, Iran., Arab S; Department of General Psychology, Kharazmi University, Tehran, Iran., Naghashian H; Department of Education, Shahid Chamran University, Ahvaz, Iran., Poudineh Z; Department of Children Psychology, Islamic Azad University of Birjand, Birjand, Iran.
Publikováno v:
Advanced biomedical research [Adv Biomed Res] 2015 Jul 27; Vol. 4, pp. 157. Date of Electronic Publication: 2015 Jul 27 (Print Publication: 2015).