Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Potvin, Ashley Seidel"'
Autor:
Potvin, Ashley Seidel
This dissertation examined the emotional and relational aspects of co-design, and how the co-design process for creating caring classrooms supported teacher learning. I drew on key elements of improvement science, as a type of design-based implementa
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10792364
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2017, Vol. 25, Issue 1, pp. 26-42.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-11-2016-0077
Publikováno v:
Teacher Development; Nov2023, Vol. 27 Issue 5, p630-646, 17p
Publikováno v:
Mindfulness; Oct2023, Vol. 14 Issue 10, p2499-2515, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Potvin, Ashley Seidel, Miller, Emily Adah, Kuck, Rachel, Berland, Leema Kuhn, Boardman, Alison G., Kavanagh, Sarah Schneider, Clark, Tiffany Lee, Cheng, Britte Haugan
Publikováno v:
Education Sciences; Mar2022, Vol. 12 Issue 3, p222-222, 21p