Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Potts, Sarah"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry December 2018 61:158-163
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice February 2018 25(1):87-104
Publikováno v:
In International Journal of Veterinary Science and Medicine 2018 6 Supplement:S1-S5
Autor:
Potts, Sarah-Jane1 (AUTHOR) Sarah-Jane.Potts@swansea.ac.uk, Korochkina, Tatyana2 (AUTHOR), Holder, Alex2 (AUTHOR), Jewell, Eifion1 (AUTHOR), Phillips, Chris2 (AUTHOR), Claypole, Tim2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Materials Science. 2022, Vol. 57 Issue 4, p2650-2666. 17p. 3 Color Photographs, 1 Black and White Photograph, 2 Diagrams, 3 Charts, 3 Graphs.
Previous research in executive functions (EF) (Camerota, Willoughby & Blair, 2019) has measured accuracy and response times (RT) during cognitive tasks, finding RT to be more predictive of EF ability when accuracy was above 75%. This study in an adul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f9702c1da6803eb5cfcb7bad1677d197
Autor:
Potts, Sarah-Jane1 654486@swansea.ac.uk, Lau, Yin Cheung1 y.c.lau@swansea.ac.uk, Dunlop, Thomas1 t.o.dunlop@swansea.ac.uk, Claypole, Tim1 t.c.claypole@swansea.ac.uk, Phillips, Chris1 c.o.phillips@swansea.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Materials Science. Jun2019, Vol. 54 Issue 11, p8163-8176. 14p. 3 Black and White Photographs, 1 Diagram, 3 Charts, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.