Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Potts, Liza"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Melonçon, Lisa, Potts, Liza
Publikováno v:
Technical Communication, 2020 May 01. 67(2), 54-67.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27340133
Publikováno v:
Journal of Business & Technical Communication; Jan2025, Vol. 39 Issue 1, p75-92, 18p
Autor:
Baniya, Sweta1 (AUTHOR) baniya@vt.edu, Potts, Liza2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Business & Technical Communication. Jan2021, Vol. 35 Issue 1, p28-34. 7p.
Autor:
Potts, Liza
Publikováno v:
Technical Communication, 2010 Aug 01. 57(3), 300-318.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43092759
Autor:
Gossett, Kathie, Potts, Liza
The Digital Dissertation project, often referred to by the hashtag #DigiDiss, began with a research study in 2008 to better understand the needs of students, faculty and administrators composing and advising born-digital dissertations. In 2012, it ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::e54e1937b9610da7ae0c481f5769cbd3
http://books.openedition.org/obp/21010
http://books.openedition.org/obp/21010
Autor:
Agate, Nicky, Armand, Cécile, Ball, Cheryl E., Belan, Allison, Dang, Sarah-Mai, Finger, Anke, Fitzpatrick, Kathleen, Gossett, Kathie, Kuhn, Virginia, Masure, Anthony, McCormick, Monica, Neds-Fox, Joshua, Oates, Thomas, Potts, Liza, Redman, Lena, Rose Glass, Erin, Tagliaferri, Lisa, Tường Vy Sharpe, Celeste, Walden, Katherine, Williams, Christopher
Digital dissertations have been a part of academic research for years now, yet there are still many questions surrounding their processes. Are interactive dissertations significantly different from their paper-based counterparts? What are the effects
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::13009d663d769e67c3b252034ecb5d01
https://books.openedition.org/obp/20915
https://books.openedition.org/obp/20915
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.