Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Potgieter, FJ"'
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe, Volume: 53, Issue: 3, Pages: 286-304, Published: 2013
Die navorsingsprojek waaruit hierdie artikel gevloei het, het gewentel rondom 'n aantal kern-begrippe wat saamhang met onderwys en opvoeding, te wete opvoeding as sodanig, spiritualiteit, gehalte van lewe, menslike welsyn en geluk, sosiale kapitaal,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::f0546b84ee78c40a6e94c966be87ac44
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512013000300002&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512013000300002&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Oudtshoorn Mc, Potgieter Fj
Publikováno v:
Journal of Pharmacy and Pharmacology. 24:357-360
The pharmacokinetic parameters for twenty test subjects were determined after oral administration of sulphadimidine a urinary excretion method was used. The rate constant for the formation of acetylsulphadimidine shows that the acetylation polymorphi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.