Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Post-graduate medical education (PGME)"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background Supervisors play a key part as role models and supporting the learning during residents’ post-graduate medical education, but sometimes lack sufficient pedagogic training and are challenged by high demands in today’s healthcar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3a17d7386814883b06bdc8f26c4047a
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-5 (2022)
Abstract Background Medical assistance in dying (MAID) became legal across Canada when Bill C-14 was passed in 2016. Currently, little is known about the most effective strategies for providing MAID education, and the importance of integrating MAID i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c253e61e7c14851876966572943efea
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-25 (2021)
Abstract Background A variety of stressors throughout medical education have contributed to a burnout epidemic at both the undergraduate medical education (UGME) and postgraduate medical education (PGME) levels. In response, UGME and PGME programs ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9dab12bbe73941a2a40f1d26f2b6b017
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.