Zobrazeno 1 - 10
of 1 041
pro vyhledávání: '"Post characteristics"'
Publikováno v:
Cogent Social Sciences, Vol 10, Iss 1 (2024)
This study examines how post characteristics impact user engagement on university Facebook pages. We analysed 5,825 posts from 155 Vietnamese universities over 36 days using multilevel mixed-effects negative binomial regression. The study focuses on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9798df35f4c422cac3eedea523782c8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhijie Zhao1,2 zhaozj@hrbcu.edu.cn, Yang Liu1,2 1249182744@qq.com, Jiaying Wang1,2 wangjiaying@uzz.edu.cn, Biao Wang3 wangb@hrbcu.edu.cn, Yiqi Guo1,2 929926551@qq.com
Publikováno v:
Engineering Economics. 2021, Vol. 32 Issue 4, p387-403. 17p.
Autor:
Chu, Xiumin1,2 (AUTHOR), Liu, Yezheng1,2 (AUTHOR), Chen, Xiayu1,2 (AUTHOR) xychen@hfut.edu.cn, Ding, Zhengping1,2 (AUTHOR), Tao, Shouzheng1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Electronic Commerce Research. Jun2022, Vol. 22 Issue 2, p451-483. 33p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schultz, Carsten D.
Publikováno v:
In Electronic Commerce Research and Applications November-December 2017 26:23-34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JMIR Dermatology, Vol 5, Iss 4, p e37029 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cca52fc16521418c91e1df9ddde293b1