Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Positive deviance approach"'
Autor:
Ricky Cohen, Anat Gesser-Edelsburg
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
Healthcare-associated infections remain a persistent concern despite decades of research and intervention efforts. Adherence to infection prevention and control guidelines by health professionals remains a challenge, necessitating innovative strategi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dac5ac829df64e0d85f7d6feb13c3bf0
Publikováno v:
مدیریت بهره وری, Vol 16, Iss 4(63)زمستان, Pp 275-303 (2022)
Today, the importance of paying attention to emerging digital industries in countries has led to a reduction in various issues and challenges such as employment and unemployment. In a dynamic environment of global competition, organizations are incre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a11731ef3aa4a2c82b2df8a690723b8
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases, Vol 21, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Abstract Background The literature examining healthcare-associated infections (HAI) points to two main problems in conforming to infection prevention and control (IPC) guidelines among healthcare professionals (HP). One is the discrepancy between HPs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1240deb898943f588927b9400c0e75b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anat Gesser-Edelsburg, Ricky Cohen, Adva Mir Halavi, Mina Zemach, Peter Vernon van Heerden, Sigal Sviri, Shmuel Benenson, Uriel Trahtemberg, Efrat Orenbuch-Harroch, Lior Lowenstein, Dan Shteinberg, Asher Salmon, Allon Moses
Publikováno v:
Antimicrobial Resistance and Infection Control, Vol 7, Iss 1, Pp 1-10 (2018)
Abstract Background The literature is replete with attempts to design and promote customized guidelines to reduce infections during the care continuum. Paradoxically, these efforts sometimes result in gray areas where many staff members are unaware o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb538b05d5c248ba9e9ef8856d4bec36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kövérová, Estera
Publikováno v:
PEDAGOGIKA.SK. (2):77-102
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=461523
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.