Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Portuguese teachers' perceptions"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Crossroads. A Journal of English Studies. (01 (24)):65-81
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=973661
Publikováno v:
Crossroads, Iss 24, Pp 65-81 (2019)
The teaching of grammar, as envisaged in the official curriculum, has been identified as challenging for many Portuguese teachers. In this paper, we present a study conducted with the aim of characterizing primary and middle school teachers’ percep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd5259cd210b45389466b1230fe6d048
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Current Psychology. 42:932-945
Preschoolers social skills and behavior problems have become a worldwide focus of research in developmental, clinical and educational fields, which translates into an increase of cross-cultural research. However, few studies have been conducted with
Publikováno v:
Crossroads, Iss 24, Pp 65-81 (2019)
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
The teaching of grammar, as envisaged in the official curriculum, has been identified as challenging for many Portuguese teachers. In this paper, we present a study conducted with the aim of characterizing primary and middle school teachers’ percep
Publikováno v:
Mental Health Weekly Digest; 2/5/2024, p158-158, 1p
Autor:
Flores, Maria Assunção, Barros, Alexandra, Veiga Simão, Ana Margarida, Pereira, Diana, Gago, Marília, Fernandes, Eva Lopes, Ferreira, Paula da Costa, Costa, Luís
Publikováno v:
Technology, Pedagogy & Education; Feb2024, Vol. 33 Issue 1, p57-72, 16p
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Upon the publication in Portugal of Decree-Law No. 3/2008, inclusive education for all children in regular schools became compulsory. In a short period of time, the educational community (special education teachers, regular education teachers, admini
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8ab6e5c87841835b000d1f66d576704a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.