Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Porter, Laurel"'
Autor:
Wang, Hanzhou, Melton, David W., Porter, Laurel, Sarwar, Zaheer U., McManus, Linda M., Shireman, Paula K.
Publikováno v:
In The American Journal of Pathology April 2014 184(4):1167-1184
Autor:
PORTER, LAURENCE M., PORTER, LAUREL
Publikováno v:
Mosaic: A Journal for the Interdisciplinary Study of Literature, 1982 Jan 01. 15(1), 119-127.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24777752
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ikeno, Yuji, Orihuela, Carlos, Van Remmen, Holly, Liang, Hanyu, Lertwattanarak, Raweewan, Eugenio, Cersosimo, DeFronzo, Ralph A., Tantiwong, Puntip, Musi, Nicolas, Salmon, Adam, Styskal, JennaLynn, Pulliam, Daniel, Liu, Yuhong, Richardson, Arlan, Sathyaseelan, Deepa, Shi, Yun, Sloane, Lauren, Styskal, Jennalynn, Musi, Nicholas, Hussey, Sophie, Hancock, Heather M., McHale, Matthew, Porter, Laurel, Sarwar, Zaheer, McManus, Linda M., Shireman, Paula K., Jayasuriya, Chathuraka T., Goldring, Mary B., Terek, Richard, Chen, Qian, McCarty, William J., Cheng, Ju C., Hansen, Benjamen C., Yamaguchi, Gary T., Masuda, Koichi, Sah, Robert L., Melton, David W., Gelfond, Jonathan A.L., Chen, Yongxin, Rahman, Md M., Halade, Ganesh, Veigas, Jyothi M., Nishu, Kazi, Williams, Paul J., Fernandes, Gabriel, Seldeen, Kim, Pang, Martin, Troen, Bruce R., Victor, Danielle A., Sharma, Ramaswamy, Vanegas, Difernando, Horn, Diane, Woodruff, Kathleen, Tiwari, Meenakshi, Lopez-Cruzan, Marisa, Werner, Sherry L., Herman, Brian A., Brubaker, Aleah L., Kovacs, Elizabeth J., El Jamali, Amina, Valente, Anthony J., Clark, Robert A., Raynor, Jana, Tripathi, Pulak, Sholl, Allyson, Plas, David, Chougnet, Claire, Hildeman, David, Zook, Erin C., Krishack, Paulette A., Zhang, Jiwang, Zeleznik-Le, Nancy J., Firulli, Anthony B., Witte, Pamela L., Le, Phong T., Bai, Xiang, Wey, Margaret Chia-Ying, Martinez, Anthony, Bergmen, Phil, Martinez, Vanessa, Fernandez, Elizabeth, Strong, Randy, Chen, Liuji, Yoo, Si-Eun, Na, Ren, Ran, Qitao, Edrey, Yael H., Oddo, Salvatore, Buffenstein, Rochelle, Hamilton, Ryan T., Walsh, Michael E., Bhattacharya, Arunabh, Pierce, Anson, Podlutskaya, Natalia, Hart, Matthew J., Halloran, Jonathan J., Burbank, Raquel, Galvan, Veronica, Rendón, Samantha, Fischer, Kathleen E., Austad, Steven N., Wang, Shou-Shu, Sullivan, Patricia, Goldstein, David S., Maslin, Keith, Fischer, Keyt, Soto, Vanessa, Treaster, Stephen, Austad, Steven, Fischer, Kathleen, Soto, Vanessa Y., Sloane, Lauren B., Réndon, Samantha, Reyes, Rocío G., Lewis, Kaitlyn, Momand, Jamila R., Vogel, Kristine S., Garcia, Rebecca A., Hildreth, Kim E., Walter, Christi A., Semeiks, Jeremy, Sataranatarajan, Kavitha, Kasinath, Balakuntalem, Fok, Wilson, Zhang, Yiqiang, Livi, Carolina, Bokov, Alex, Gelfond, Jon, Wood, Bill, Zhang, Yongqing, Becker, Kevin, Ward, Walter, Perez, Viviana, Ridgway, Iain, Chaudhuri, Asish
Publikováno v:
Pathobiology of Aging & Age Related Diseases
The San Antonio Nathan Shock Center Conferences have attracted international speakers and participants since 1995. This annual conference, held in Bandera, Texas, USA, addresses a different topic in the biology of aging each year. The venue's intimat
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hancock, Heather M., McHale, Mathew, Porter, Laurel, Sarwar, Zaheer, McManus, Linda M., Shireman, Paula K.
Publikováno v:
In Journal of Vascular Surgery June 2012 55(6) Supplement:81S-81S
Autor:
Porter, Laurel M.
Publikováno v:
Graduate Theses and Dissertations.
Within public schools, teachers and instructors may require training to implement procedures listed in a behavior intervention plan (BIP) to support students with disabilities. It is crucial that teachers receive training that is both effective and e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.