Zobrazeno 1 - 10
of 221
pro vyhledávání: '"Porter, Dwayne E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Drug and Alcohol Dependence 1 December 2021 229 Part B
Autor:
Bucko, Agnes G., Porter, Dwayne E., Saunders, Ruth, Shirley, Lynn, Dowda, Marsha, Pate, Russell R.
Publikováno v:
In Health and Place November 2021 72
Autor:
Mondal, Ayan, Saha, Punnag, Bose, Dipro, Chatterjee, Somdatta, Seth, Ratanesh K., Xiao, Shuo, Porter, Dwayne E., Brooks, Bryan W., Scott, Geoff I., Nagarkatti, Mitzi, Nagarkatti, Prakash, Chatterjee, Saurabh *
Publikováno v:
In Toxicology September 2021 461
Autor:
Colabianchi, Natalie, Antonakos, Cathy L., Coulton, Claudia J., Kaestner, Robert, Lauria, Mickey, Porter, Dwayne E.
Publikováno v:
In Health and Place January 2021 67
Autor:
Sarkar, Sutapa, Saha, Punnag, Seth, Ratanesh K., Mondal, Ayan, Bose, Dipro, Kimono, Diana, Albadrani, Muayad, Mukherjee, Avik, Porter, Dwayne E., Scott, Geoff I., Xiao, Shuo, Brooks, Bryan, Ferry, John, Nagarkatti, Mitzi, Nagarkatti, Prakash, Chatterjee, Saurabh
Publikováno v:
In Comparative Biochemistry and Physiology, Part C December 2020 238
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Colabianchi, Natalie, Clennin, Morgan N, Dowda, Marsha, McIver, Kerry L, Dishman, Rod K, Porter, Dwayne E, Pate, Russell R
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 2019 Jul 01. 73(7), 598-604.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26896471
Autor:
Morgan Hughey, S., Kaczynski, Andrew T., Porter, Dwayne E., Hibbert, James, Turner-McGrievy, Gabrielle, Liu, Jihong
Publikováno v:
In Health and Place March 2019 56:174-183
Autor:
Friedman, Daniela B., Donelle, Lorie, Levkoff, Sue E., Neils-Strunjas, Jean, Porter, Dwayne E., Tanner, Andrea, Hebert, James R.
Publikováno v:
Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning; Feb2024, Vol. 32 Issue 1, p94-113, 20p