Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Portela Pruaño, Antonio"'
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía, 2019 Jan 01. 77(272), 103-122.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26633284
Autor:
Bernárdez Gómez, Abraham1 (AUTHOR) abraham.bernardez@um.es, Portela Pruaño, Antonio1 (AUTHOR), Nieto Cano, José Miguel1 (AUTHOR), Rodríguez Entrena, María Jesús1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Methods. 11/18/2022, p1-14. 14p.
Autor:
Portela Pruaño, Antonio1 (AUTHOR) aportela@um.es, Bernárdez Gómez, Abraham1 (AUTHOR), Marrero Galván, Juan José2 (AUTHOR), Nieto Cano, José Miguel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Methods. 10/6/2022, Vol. 21, p1-10. 10p.
Autor:
Marrero Galván, Juan José, Negrín Medina, Miguel Ángel, Bernárdez-Gómez, Abraham, Portela Pruaño, Antonio
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Nov2023, Vol. 28 Issue 11, p14805-14826, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
NIETO CANO, JOSÉ MIGUEL1 nietos@um.es, PORTELA PRUAÑO, ANTONIO1 aportela@um.es, TORRES SOTO, ANA1 ana.t.s@um.es, RODRÍGUEZ ENTRENA, MARÍA JESÚS1 entrena@um.es
Publikováno v:
Educatio Siglo XXI. Jul2018, Vol. 36 Issue 2, p93-113. 21p.
Generational diversity and intergenerational collaboration in teaching and schools : an introduction
Workforce ageing is on the rise and is projected to grow significantly in the coming years. As a consequence, workplaces are increasingly age diverse and multiple generations coexist in them. Teaching workforce and schools are no exception. Quite on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3647::2f42e11126db7100bdbfd92f4f9b2b7e
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/259895
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/259895
Autor:
Portela Pruaño, Antonio, Rodríguez Entrena, María Jesús, Torres Soto, Ana, Nieto Cano, José Miguel
Publikováno v:
Intercultural Education; Apr2022, Vol. 33 Issue 2, p156-172, 17p