Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Poppen, Marcus"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poppen, Marcus
Working within the National Longitudinal Transition Study (NLTS) theoretical framework, the purpose of this study was to explore the effects of individual characteristics, in-school experiences, post-school experiences, and contextual factors on Voca
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1794/18734
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education & Training in Autism & Developmental Disabilities; Sep2024, Vol. 59 Issue 3, p233-256, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Career Development & Transition for Exceptional Individuals; May2024, Vol. 47 Issue 2, p132-143, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Whittenburg, Holly N., Avellone, Lauren, Taylor, Joshua P., Park, Sara, Poppen, Marcus, Rios, Yazmin Castruita, Tansey, Tim
Publikováno v:
Journal of Vocational Rehabilitation; 2024, Vol. 60 Issue 2, p185-195, 11p
Autor:
Poppen, Marcus, Sheftel, Anya, Lindstrom, Lauren E., Rowe, Dawn A., Unruh, Deanne, Mazzotti, Valerie L.
Publikováno v:
Journal of Vocational Rehabilitation; 2024, Vol. 60 Issue 2, p175-184, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.