Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Popa-Roch M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Swiss Journal of Educational Research
Swiss Journal of Educational Research, Swiss Society for Research in Education, 2020, 42 (3), pp.678-692. ⟨10.24452/sjer.42.3.12⟩
Swiss Journal of Educational Research, Swiss Society for Research in Education, 2020, 42 (3), pp.678-692. ⟨10.24452/sjer.42.3.12⟩
Recent evaluations of the French education system point to its difficulty in making students from socially disadvantaged backgrounds achieve at school. The aim of this paper is to describe the principles underlying socioconstructivist and explicit te
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4c216b1bb32ccde302b297e4f39d4987
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03104450/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03104450/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.