Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Pool, Juli"'
Autor:
Pool, Juli Lull, 1974
xviii, 147 p. A print copy of this title is available from the UO Libraries, under the call number: KNIGHT LB1131 .P64 2008
Identifying children with developmental delays or disabilities as early as possible is a growing concern and has increase
Identifying children with developmental delays or disabilities as early as possible is a growing concern and has increase
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1794/7498
Autor:
Pool, Juli Lull
Publikováno v:
Connect to title online (Scholars' Bank) Connect to title online (ProQuest).
Thesis (Ph. D.)--University of Oregon, 2008.
Typescript. Includes vita and abstract. Includes bibliographical references (leaves 136-147). Also available online in Scholars' Bank; and in ProQuest, free to University of Oregon users.
Typescript. Includes vita and abstract. Includes bibliographical references (leaves 136-147). Also available online in Scholars' Bank; and in ProQuest, free to University of Oregon users.
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal; Aug2024, Vol. 52 Issue 6, p1245-1257, 13p
Autor:
Macy, Marisa1 (AUTHOR) marisa.macy@ucf.edu, Pool, Juli2 (AUTHOR), Chen, Ching-I.3 (AUTHOR), Rusiana, Toni-Ann1 (AUTHOR), Sawyer, Mali2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Aug2022, Vol. 50 Issue 6, p1035-1046. 12p. 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pool, Juli L., Hourcade, Jack J.
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2011 Jun 01. 46(2), 267-275.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23879696
Autor:
Pool, Juli Lull, Hampshire, Patricia
Publikováno v:
Young Exceptional Children; Sep2020, Vol. 23 Issue 3, p143-156, 14p
Autor:
Carter, Deborah1 debcarter@boisestate.edu, Pool, Juli1
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Oct2012, Vol. 40 Issue 5, p315-321. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.