Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Ponet M"'
Autor:
Biesen, L., Hubert Rahier, Vanherzeele, H., Willem, R., Hubin, A., Veretennicoff, I., Deblauwe, N., Ponet, M.
Publikováno v:
Vrije Universiteit Brussel
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
The Bologna process has triggered an important change in the course outline towards a sustainable, transparent and quality- driven European education system. In Belgium, engineering education had to be completely revised. The transformation of the fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::77f43681a89130a864fa1d6fe280d4bd
https://biblio.vub.ac.be/vubir/engineering-skills-education--the-bachelor-in-engineering-programme-of-the-vrije-universiteit-brussel-as-a-case-study(ee09e275-33cb-4258-b301-e33100934873).html
https://biblio.vub.ac.be/vubir/engineering-skills-education--the-bachelor-in-engineering-programme-of-the-vrije-universiteit-brussel-as-a-case-study(ee09e275-33cb-4258-b301-e33100934873).html
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie 2008 15(5):917-917
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie 2008 15(5):908-908
Autor:
Akkouche, D.E., Lezeau, Y.M.J.H., Wildhaber, B.E., Branchereau, S., Chardot, C., Gauthier, F., Ponet, M., Montupet, P.
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie 2008 15(5):898-899
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jawish, R., Ponet, M.
Publikováno v:
European Journal of Pediatric Surgery; 1991, Vol. 1 Issue 5, p307-308, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.