Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Pomortseva, N."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smolyaninov, I. V., Burmistrova, D. A., Pomortseva, N. P., Voronina, Yu. K., Poddel'sky, A. I., Berberova, N. T., Eremenko, I. L.
Publikováno v:
Russian Journal of Coordination Chemistry; Mar2023, Vol. 49 Issue 3, p124-141, 18p
The use of open electronic courses is a relatively new tendency in education and it is not yet fully discovered by researchers. This article examines the specifics of the introduction of online courses, including the requirements to them, as well as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::583121b36e014d26e085088f19f54022
Publikováno v:
International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences & Arts SGEM; 2019, Vol. 6, p629-635, 7p
The role of background knowledge in building the translating/interpreting competence of the linguist
Autor:
Gafiyatova E., Pomortseva N.
Publikováno v:
SCOPUS09746846-2016-9-16-SID84968765222
Background/Objectives: The paper deals with the role of background knowledge in building the translating/interpreting competence of the students majoring in Linguistics. Methods/Statistical Analysis: The analysis is based on the research into the phe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::05ff72a92509717bbb8a9157f3014f79
https://openrepository.ru/article?id=720190
https://openrepository.ru/article?id=720190