Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Pombo, Fátima"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
No abstract available. published
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c0731da9dde61ca426a09bc59d14c810
http://hdl.handle.net/10773/34571
http://hdl.handle.net/10773/34571
Publikováno v:
Open Science Research ISBN: 9786553600553
CIÊNCIAVITAE
Design Centrado no Usuário: concepções, práticas e soluções ISBN: 9786589826866
CIÊNCIAVITAE
Design Centrado no Usuário: concepções, práticas e soluções ISBN: 9786589826866
Neste texto pretendemos analisar a relação fundadora do desenho na prática do projecto assumida na palavra disegno enquanto representação de um pensamento projectual. Posicionando-se como informador do conceito, através da construção da dela,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::667c2afd566633e8df4d3202258bbabd
https://doi.org/10.37885/220107273
https://doi.org/10.37885/220107273
This article proposes an analysis on cartography for the complexity of contemporary landscapes in maritime horizons. By discussing a concept of landscape from Jean-Marc Besse in Voir la Terre. Six essais sur le paysage et la géographie (2006), the l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2292::8f900e8eef533cd2e33cf41ce0173306
http://hdl.handle.net/10773/32947
http://hdl.handle.net/10773/32947
Autor:
Pombo, Fátima, Fisker, Anna Marie
Publikováno v:
research@ua; Vol 11 (2020); 53
research@ua; vol. 11 (2020); 53
research@ua; vol. 11 (2020); 53
No abstract available.
Publikováno v:
International Journal of Design Education; Jun2022, Vol. 16 Issue 1, p155-171, 17p
Autor:
Pombo, Fátima1 fatima.teixeirapombo@asro.kuleuven.be, Heynen, Hilde2 hilde.heynen@asro.kuleuven.be
Publikováno v:
Iconofacto. ene-jun2013, Vol. 9 Issue 12, p175-192. 18p.
Autor:
Pombo, Fátima
Publikováno v:
Revista Portuguesa de Filosofia, 1993 Jan 01. 49(1/2), 195-204.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40337031
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Inspired by arguments about joining theory and practice both in design research and educational design programmes, this text aims to explore a phenomenological approach based upon five steps method in the framework of an exercise for engineering-arch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::28ea7fc57d984d29a7f7c0f048d2d4e9
http://hdl.handle.net/2117/112690
http://hdl.handle.net/2117/112690
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.