Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Polychronopoulou, Stavroula"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Delli, Christine K. Syriopoulou, Polychronopoulou, Stavroula A., Kolaitis, Gerasimos A., Antoniou, Alexandros - Stamatios G.
Publikováno v:
In Neuroscience and Biobehavioral Reviews December 2018 95:449-463
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities August 2016 55:330-345
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders October-December 2012 6(4):1297-1303
Autor:
Syriopoulou-Delli, Christine K.1 csyriop@gmail.com, Polychronopoulou, Stavroula A.2 stavroula_poly@yahoo.com, Kolaitis, Gerasimos A.3 gkolaitis@med.uoa.gr, Antoniou, Alexandros-Stamatios G.2 asantoni@hol.gr
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Feb2019, Vol. 49 Issue 2, p704-720. 17p. 13 Charts.
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2009 Apr 01. 32(2), 55-69.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27740357
Autor:
Cassimos, Dimitrios C.1 (AUTHOR), Polychronopoulou, Stavroula A.2 (AUTHOR), Tripsianis, Grigorios I.3 (AUTHOR), Syriopoulou-Delli, Christine K.4 (AUTHOR) csyriop@gmail.com
Publikováno v:
Developmental Neurorehabilitation. Aug2015, Vol. 18 Issue 4, p241-251. 11p. 7 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In 1984, integration of children ages 6-12 years with special needs was legislated in Greece with the introduction of the resource room model of service delivery at the primary school level. However, this model did not extend into the preschool years
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::5eb2e11516a96352063a220c867b28a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.