Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Pollon, Dawn"'
Autor:
Pollon, Dawn E.
The purpose of this study is to examine how educators who teach in schools that face challenging circumstances understand child development and the school context, and how their understanding of child development is manifested through non-academic re
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/19159
Autor:
Pollon, Dawn E.1 Dawn@PollonQualitativeResearch.ca, Herbert, Monique2 monique.herbert@utoronto.ca, Chahine, Saad3 saad.chahine@msvu.ca, Falenchuk, Olesya4 olesya.falenchuk@utoronto.ca
Publikováno v:
Journal of Research Practice. 2013, Vol. 9 Issue 2, p1-21. 21p.
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Methods. Spring2003, Vol. 2 Issue 2, p23-32. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Disability & Society; Jun2005, Vol. 20 Issue 4, p453-468, 16p
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2007 Annual Meeting, p1-194, 3p