Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Pollon, Dawn"'
Autor:
Pollon, Dawn E.1 Dawn@PollonQualitativeResearch.ca, Herbert, Monique2 monique.herbert@utoronto.ca, Chahine, Saad3 saad.chahine@msvu.ca, Falenchuk, Olesya4 olesya.falenchuk@utoronto.ca
Publikováno v:
Journal of Research Practice. 2013, Vol. 9 Issue 2, p1-21. 21p.
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Methods. Spring2003, Vol. 2 Issue 2, p23-32. 10p.
Autor:
Pollon, Dawn E.
The purpose of this study is to examine how educators who teach in schools that face challenging circumstances understand child development and the school context, and how their understanding of child development is manifested through non-academic re
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/19159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Disability & Society; Jun2005, Vol. 20 Issue 4, p453-468, 16p
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2007 Annual Meeting, p1-194, 3p
Autor:
Valles, Miguel S.1 mvalles@cps.ucm.es
Publikováno v:
Revista Española de Investigaciones Sociológicas. abr-jun2015, Issue 150, p173-189. 35p.
Autor:
van Ackeren, Isabell
Publikováno v:
Gute Schulen in Schlechter Gesellschaft; 2008, p47-58, 12p
Schulen in sozial benachteiligten Stadtteilen, die in der Öffentlichkeit oftmals als „Brennpunktschulen“ bezeichnet werden, bilden derzeit einen Dreh- und Angelpunkt kontroverser Diskussionen. Der Band versammelt Resultate aus aktuellen empirisc