Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Politz, Joe Gibbs"'
Autor:
Krishnamurthi, Shriram, Schanzer, Emmanuel, Politz, Joe Gibbs, Lerner, Benjamin S., Fisler, Kathi, Dooman, Sam
The Bootstrap Project's Data Science curriculum has trained about 100 teachers who are using it around the country. It is specifically designed to aid adoption at a wide range of institutions. It emphasizes valuable curricular goals by drawing on bot
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.01794
Scores of compilers produce JavaScript, enabling programmers to use many languages on the Web, reuse existing code, and even use Web IDEs. Unfortunately, most compilers inherit the browser's compromised execution model, so long-running programs freez
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1802.02974
Web sites routinely incorporate JavaScript programs from several sources into a single page. These sources must be protected from one another, which requires robust sandboxing. The many entry-points of sandboxes and the subtleties of JavaScript deman
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1506.07813
Autor:
Vieyra, Rebecca Elizabeth, Megowan-Romanowicz, Colleen, Fisler, Kathi, Lerner, Benjamin S., Politz, Joe Gibbs, Krishnamurthi, Shriram
Publikováno v:
Education Sciences; Aug2024, Vol. 14 Issue 8, p861, 18p
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2023, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ACM / SIGPLAN Notices; Feb2014, Vol. 49 Issue 2, p1-16, 16p