Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Political positioning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2016, Vol. 25, Issue 4, pp. 365-372.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-07-2015-0935
Autor:
Marinov, Georgi
Publikováno v:
Съвременни управленски практики / Contemporary Management Practices. (IX):28-37
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=426871
Autor:
Maryame MEDDAOUI, Abdelouahid KOUCHIH
Résumé Le marketing politique a beaucoup en commun avec le marketing dans le monde des affaires. Au niveau du marketing commercial, les vendeurs envoient des biens, des services et des communications (la publicité) sur le marché et reçoivent en
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::07e53d4b1080abbd524d058134463d80
Autor:
João Augusto Rossi Borges, Kauê Felipe Ramos de Souza, Carla Heloisa de Faria Domingues, Edson Talamini
Publikováno v:
Revista de Economia e Sociologia Rural, Volume: 61, Issue: 3, Article number: e258427, Published: 15 JUN 2022
Revista de Economia e Sociologia Rural v.61 n.3 2023
Revista de Economia e Sociologia Rural
Sociedade Brasileira de Economia e Sociologia Rural (SBESR)
instacron:SBESR
Revista de Economia e Sociologia Rural v.61 n.3 2023
Revista de Economia e Sociologia Rural
Sociedade Brasileira de Economia e Sociologia Rural (SBESR)
instacron:SBESR
In Brazil, positive and negative information is spread about agribusiness. In this context of positive and negative information, the population forms its attitudes towards Brazilian agribusiness. Attitudes are related to objective knowledge, that is,
Publikováno v:
Вестник Московского государственного областного университета, Iss 3 (2017)
The paper analyses key characteristics of perceiving politics by the Muslims in different regions of Russia. This study shows that the Muslims’ interest to politics is higher on average compared to the all-Russian index. They consider politics to b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f1fd1b8b74f4377a527e063ddd000ff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.