Zobrazeno 1 - 10
of 4 832
pro vyhledávání: '"Political Advertisement"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pierri, Francesco
Targeted advertising on online social platforms has become increasingly relevant in the political marketing toolkit. Monitoring political advertising is crucial to ensure accountability and transparency of democratic processes. Leveraging Meta public
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.08021
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anastasia V. Dmitrieva
Publikováno v:
Актуальные проблемы филологии и педагогической лингвистики, Iss 1, Pp 32-47 (2021)
The paper studies the cognitive and pragmatic aspect of functioning particularities of precedent names in multimodal videotexts of Russian political advertisement. The importance of investigating the meaning-making mechanisms involving precedent name
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51e91896b570422bb2a20e2986f7663a
Publikováno v:
English Education Journal: Jurnal Pengembangan Pendidikan dan Pengembangan Pengajaran Bahasa, Vol 10, Iss 2, Pp 129-139 (2019)
Political advertisement – sub-genre of promotional advertisement, takes an important role in the election, particularly Mayor Election. Hence, this study made an effort on analyzing the element of this genre. The four posters from Aminullah – Zai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8667197ac4e64efdb2f489435d248e74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erdal Dağtaş, Ömer Özer
Publikováno v:
Kultura (Skopje), Vol 0, Iss 11, Pp 7-14 (2015)
Public sphere is a social space, open to active individual access and free discussion, rescued from state intervention, where communicative action free from violence and individual benefits is undertaken; and rational-critical discourse is built. Pol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c85a6273f9584e3f99ac2caa3c50743f