Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Polacsek, Cyril"'
Publikováno v:
In Journal of Sound and Vibration 22 December 2014 333(26):7165-7182
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
28th AIAA/CEAS Aeroacoustics Conference
28th AIAA/CEAS Aeroacoustics 2022 Conference
28th AIAA/CEAS Aeroacoustics 2022 Conference
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Knobloch, Karsten, Manoha, Eric, Atinault, Olivier, Barrier, Raphael, Polacsek, Cyril, Lorteau, Mathieu, Casalino, Damiano, Ragni, Daniele, Romani, Gianluca, Centracchio, Francesco, Rossetti, Monica, Cioffi, Ilaria, Iemma, Umberto, Cipolla, Vittorio, Frediani, Aldo, Jaron, Robert, Enghardt, Lars
Publikováno v:
Aviation Noise Impact Management ISBN: 9783030911935
In order to cope with increasing air traffic and the requirement to decrease the overall footprint of the aviation sector—making it more sustainably and acceptable for the whole society—drastic technology improvements are required beside all othe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f79ad10a6f76a95138a6b50eb85a3dc8
https://elib.dlr.de/190119/
https://elib.dlr.de/190119/
Publikováno v:
28th AIAA/CEAS Aeroacoustics Conference
28th AIAA/CEAS Aeroacoustics 2022 Conference
28th AIAA/CEAS Aeroacoustics 2022 Conference
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EURONOISE 2021
EURONOISE 2021, Oct 2021, Virtuel, Portugal
EURONOISE 2021, Oct 2021, Virtuel, Portugal
International audience; The turbulence-airfoil interaction mechanism is a dominant source of turbofan noise. A low-noise design based on leading edge serrations is proposed and will be tested in a rectilinear cascade configuration. Performances are a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bdc601423daaea177ff379e89dc11520
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03396128
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03396128