Zobrazeno 1 - 10
of 259
pro vyhledávání: '"Polach Pavel"'
Autor:
Polach Pavel, Hajžman Michal
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 313, p 00016 (2020)
This paper deals with the analysis of acting a dynamically loaded technological equipment on a building construction. The Cyclone 18 cyclotron was selected as a demonstrator of the technological equipment. Two cyclotron loading modes are simulated: e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd634b7b5b0b46d095cb3479dded61be
Autor:
Polach Pavel
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 107, p 00022 (2017)
ŠKODA VÝZKUM s.r.o. cooperated on the development of the NEOPLAN DMA low-floor articulated trolleybus intended for the Boston city. Multibody models and finite element models of the trolleybus were utilized in the stage of the vehicle design. At th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f13831fac2df43fe8ef96547d92028a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smolík, Luboš, Rendl, Jan, Omasta, Milan, Byrtus, Miroslav, Šperka, Petr, Polach, Pavel, Hartl, Martin, Hajžman, Michal
Publikováno v:
In Journal of Sound and Vibration 3 March 2023 546
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Sound and Vibration 3 March 2019 442:698-713
Publikováno v:
In Mechanics Research Communications June 2017 82:21-28
Publikováno v:
International Journal of Differential Equations and Dynamical Systems; 20240101, Issue: Preprints p1-11, 11p
Publikováno v:
In Procedia Engineering 2014 96:500-509
Česká republika se vzhledem k přijetí tzv. Pařížské dohody o změně klimatu zavázala snížit emise skleníkových plynů (především oxidu uhličitého) do roku 2030 o 55 % oproti roku 1990. Jednou z možností snížení emisí v doprav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::14d819aa45ee7289436f24942bc20b50
http://hdl.handle.net/11025/50573
http://hdl.handle.net/11025/50573