Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"Pokorny, K."'
Autor:
Schuller, B. W. (Björn W.), Steidl, S. (Stefan), Batliner, A. (Anton), Marschik, P. B. (Peter B.), Baumeister, H. (Harald), Dong, F. (Fengquan), Hantke, S. (Simone), Pokorny, F. B. (Florian B.), Rathner, E.-M. (Eva-Maria), Bartl-Pokorny, K. D. (Katrin D.), Einspieler, C. (Christa), Zhang, D. (Dajie), Baird, A. (Alice), Amiriparian, S. (Shahin), Qian, K. (Kun), Ren, Z. (Zhao), Schmitt, M. (Maximilian), Tzirakis, P. (Panagiotis), Zafeiriou, S. (Stefanos)
The INTERSPEECH 2018 Computational Paralinguistics Challenge addresses four different problems for the first time in a research competition under well-defined conditions: In the Atypical Affect Sub-Challenge, four basic emotions annotated in the spee
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::bfdfedd3704a34fdbe46763d26b5f753
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe202003037022
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe202003037022
Publikováno v:
Clinical Journal of Oncology Nursing. Sep/Oct2003, Vol. 7 Issue 5, p509-544. 10p.
Background: After the acquisition of basic grammatical skills, narrative competence gradually develops in preschool and primary school age, including the subsequent elaboration of syntactic complexity and the use cohesive elements. In addition, the a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6906dcca908079570da66248b69d4959
Autor:
Bartl-Pokorny, K. D., Pokorny, F., Bölte, S., Langmann, A., Falck-Ytter, T., Wolin, T., Einspieler, C., Sigafoos, J., Marschik, P. B.
Eye tracking is a noninvasive technique based on infrared video technology that is used to analyze eye movements. Such analyses might provide insights into perceptual and cognitive capacities. It is a method widely used in various disciplines, such a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3180ca7e0bc7dfdf6657f884798197e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sprache Stimme Gehör; 2015, Vol. 39 Issue 3, following p149-156, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.