Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Point cloud coding"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Circuits and Systems for Video Technology
IEEE Transactions on Circuits and Systems for Video Technology, Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2021, 31 (12), pp.4617-4629. ⟨10.1109/TCSVT.2021.3100279⟩
IEEE Transactions on Circuits and Systems for Video Technology, Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2021, 31 (12), pp.4617-4629. ⟨10.1109/TCSVT.2021.3100279⟩
This paper proposes a lossless point cloud (PC) geometry compression method that uses neural networks to estimate the probability distribution of voxel occupancy. First, to take into account the PC sparsity, our method adaptively partitions a point c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6e54c5c8ba7a26da59e28c0a60cd6708
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03321586/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03321586/document
Point clouds are a very rich 3D visual representation model, which has become increasingly appealing for multimedia applications with immersion, interaction and realism requirements. Due to different acquisition and creation conditions as well as tar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5eb2e5a6962557dc2f0f7bb64f42540b
https://hdl.handle.net/10400.8/7845
https://hdl.handle.net/10400.8/7845
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fabio Capraro, Simone Milani
Publikováno v:
ICIP
The recent diffusion of wearable and portable Augmented and Mixed Reality devices have highlighted some open problems in the transmission and visualization of three-dimensional point clouds such as the adaptation of the bit stream to different device
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::02fa6f54f452974161d30d8a30e1a881
http://hdl.handle.net/11577/3333682
http://hdl.handle.net/11577/3333682
Autor:
Robert A. Cohen, Ernestasia Siahaan, Maja Krivokuca, Mammou Khaled, Rufael Mekuria, Sebastian Schwarz, Zhu Li, Ohji Nakagami, Pablo Cesar, Alexis Michael Tourapis, Vittorio Baroncini, Madhukar Budagavi, Ali Tabatabai, Joan Llach, Vladyslav Zakharchenko, Marius Preda, Sebastien Lasserre, Philip A. Chou
Publikováno v:
IEEE Journal on Emerging and Selected Topics in Circuits and Systems
IEEE Journal on Emerging and Selected Topics in Circuits and Systems, IEEE, 2019, 9 (1), pp.133-148. ⟨10.1109/JETCAS.2018.2885981⟩
IEEE Journal on Emerging and Selected Topics in Circuits and Systems, 9(1), 133-148
IEEE Journal on Emerging and Selected Topics in Circuits and Systems, IEEE, 2019, 9 (1), pp.133-148. ⟨10.1109/JETCAS.2018.2885981⟩
IEEE Journal on Emerging and Selected Topics in Circuits and Systems, 9(1), 133-148
International audience; Due to the increased popularity of augmented and virtual reality experiences, the interest in capturing the real world in multiple dimensions and in presenting it to users in an immersible fashion has never been higher. Distri
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.