Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Poikkeus, Piia"'
Autor:
Punamäki, Raija-Leena, Tammilehto, Jaakko, Flykt, Marjo, Vänskä, Mervi, Tiitinen, Aila, Poikkeus, Piia, Lindblom, Jallu
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology May-June 2022 80
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tammilehto, Jaakko, Lindblom, Jallu, Lipsanen, Jari, Flykt, Marjo, Vänskä, Mervi, Heikkilä, Lotta, Tiitinen, Aila, Poikkeus, Piia, Punamäki, Raija-Leena
Developmental research suggests that the quality of the parent–child relationship shapes the development of emotion regulation in childhood and adolescence. Intriguingly, developmental stages from infancy to middle childhood may form a unique sensi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::10d30a672f3fb0a7763f10d4de41a320
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tammilehto, Jaakko, Punamäki, Raija Leena, Flykt, Marjo, Vänskä, Mervi, Heikkilä, Lotta M., Lipsanen, Jari, Poikkeus, Piia, Tiitinen, Aila, Lindblom, Jallu
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
The quality of parenting shapes the development of children’s emotion regulation. However, the relative importance of parenting in different developmental stages, indicative of sensitive periods, has rarely been studied. Therefore, we formulated fo
Autor:
Punamäki, Raija-Leena, Repokari, Leena, Vilska, Sirpa, Poikkeus, Piia, Tiitinen, Aila, Sinkkonen, J., Tulppala, Maija
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development 2006 29(2):230-242
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.