Zobrazeno 1 - 10
of 654
pro vyhledávání: '"Poeppel D"'
Publikováno v:
Journal of Experimental Psychology: General
Prosodic stresses are known to affect the meaning of utterances, but exactly how they do this is not known in many cases. We focus on the mechanisms underlying the meaning effects of ironic prosody (e.g., teasing or blaming through an ironic twist),
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::84e5b7a70c7018a92e180b1c0621b9e9
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000D-06E6-921.11116/0000-000D-06E8-7
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000D-06E6-921.11116/0000-000D-06E8-7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The cognitive neurosciences. Cambridge: The MIT Press
The cognitive neurosciences
The cognitive neurosciences
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6052fc81549968b603b28d420f074756
https://doi.org/10.7551/mitpress/11442.003.0007
https://doi.org/10.7551/mitpress/11442.003.0007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.