Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Pochon, Régis"'
Autor:
Pochon, Régis1 (AUTHOR) regis.pochon@univ-reims.fr, Touchet, Claire2 (AUTHOR) claire.touchet@me.com, Ibernon, Laure2 (AUTHOR) laure.ibernon@u-picardie.fr
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Jun2022, Vol. 12 Issue 6, p167-167. 12p.
Publikováno v:
Disabilities
Volume 3
Issue 1
Pages: 105-113
Volume 3
Issue 1
Pages: 105-113
The aim of our study was to characterize the face recognition skills, theory of mind skills, and language skills of a single group of French participants with Williams syndrome (WS) compared to a group of participants with Down syndrome (DS). Twelve
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Jun2017, Vol. 7 Issue 6, p55. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Potard, Catherine, Kubiszewski, Violaine, Combes, Céline, Henry, Audrey, Pochon, Régis, Roy, Arnaud
Publikováno v:
International Journal of Bullying Prevention; June 2022, Vol. 4 Issue: 2 p144-159, 16p
Publikováno v:
ANAE-Approche Neuropsychologique des Apprentissages Chez L'enfant
ANAE-Approche Neuropsychologique des Apprentissages Chez L'enfant, ANAE/PLEIOMEDIA, 2019
ANAE-Approche Neuropsychologique des Apprentissages Chez L'enfant, ANAE/PLEIOMEDIA, 2019
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4559e82c56dca6f25d0bc217bea71db1
https://hal.univ-reims.fr/hal-02166790
https://hal.univ-reims.fr/hal-02166790
Autor:
Pochon, Régis1 regis.pochon@univ-reims.fr, Declercq, Christelle1
Publikováno v:
Journal of Developmental & Physical Disabilities. Oct2014, Vol. 26 Issue 5, p549-563. 15p.
Autor:
Pochon, Régis1 (AUTHOR) regis.pochon@univ-reims.fr, Declercq, Christelle1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intellectual & Developmental Disability. Dec2013, Vol. 38 Issue 4, p332-343. 12p. 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.