Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Poţincu C.-R."'
Autor:
POŢINCU, C. R.1 cristipotincu@unitbv.ro, FORIŞ, T.1 tiberiu.foris@unitbv.ro, POŢINCU, L.1 laurapotincu@unitbv.ro
Publikováno v:
Bulletin of the Transilvania University of Brasov, Series V: Economic Sciences. 2018, Vol. 11 Issue 2, p217-224. 8p.
Autor:
POŢINCU, C. R.1 cristipotincu@unitbv.ro, MUREŞAN (POŢINCU), L.1 laurapotincu@yahoo.ro, MĂRĂSCU-KLEIN, V.2 klein@unitv.ro
Publikováno v:
Bulletin of the Transilvania University of Brasov, Series VII: Social Sciences & Law. 2016, Vol. 9 (58) Issue 1, p73-78. 6p.
Autor:
POŢINCU, C. R.1, POŢINCU, L.1
Publikováno v:
Bulletin of the Transilvania University of Brasov, Series V: Economic Sciences. 2014, Vol. 7 Issue 2, p283-288. 6p.
Autor:
Poţincu, C. R.
Publikováno v:
Bulletin of the Transilvania University of Braşov: Series VII: Social Sciences, Law, Vol 3, Iss 1, Pp 229-232 (2010)
In a democratic system, the legal framework is a guarantee of the favourable development of several activities, including those regarding the implementation of the promotional techniques used in the political marketing.
Autor:
Poţincu C.-R.
Publikováno v:
Bulletin of the Transilvania University of Brasov. Series V : Economic Sciences, Vol 2 (51), Iss 1, Pp 231-236 (2009)
It can be said that the political marketing has certain features which must be taken into account for efficiently applying the marketing instruments in the political and electoral field.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.