Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Playford, Elliott Geoffrey"'
Autor:
Playford, Elliott Geoffrey *, Munro, Trent, Mahler, Stephen M, Elliott, Suzanne, Gerometta, Michael, Hoger, Kym L, Jones, Martina L, Griffin, Paul, Lynch, Kathleen D, Carroll, Heidi, El Saadi, Debra, Gilmour, Margaret E, Hughes, Benjamin, Hughes, Karen, Huang, Edwin, de Bakker, Christopher, Klein, Reuben, Scher, Mark G, Smith, Ina L, Wang, Lin-Fa, Lambert, Stephen B, Dimitrov, Dimiter S, Gray, Peter P, Broder, Christopher C
Publikováno v:
In The Lancet Infectious Diseases April 2020 20(4):445-454
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: Invasive fungal infections, important causes of morbidity and mortality in critically ill patients, may be preventable with the prophylactic administration of antifungal agents. Objectives: This study aims to systematically identify and s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______293::4ab34af9220c9d351024b0918e559e6a
https://hdl.handle.net/2123/22266
https://hdl.handle.net/2123/22266
Autor:
Webster, Angela C, Playford, Elliott Geoffrey, Higgins, Gail Y, Chapman, Jeremy R, Craig, Jonathan C
Background: Interleukin 2 receptor antagonists (IL2Ra) are used as induction therapy for prophylaxis against acute rejection in kidney transplant recipients. Use of IL2Ra has increased steadily, with 38% of new kidney transplant recipients in the Uni
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______293::441260f8b43752acaac8ad58441d5f33
https://hdl.handle.net/2123/22263
https://hdl.handle.net/2123/22263
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.