Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"Player types"'
Publikováno v:
Journal on Interactive Systems, Vol 13, Iss 1, Pp 257-273 (2022)
Digital games have become part of the daily life of a large part of the world population, reaching audiences of different ages, genders, and cultures. Games are also becoming an increasingly explored research topic in Human-Computer Interaction (HCI)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ba2f74e83be41df9f6e9c89f59b34ba
Autor:
Lea C. Brandl, Andreas Schrader
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 4, p 352 (2024)
In the context of the ongoing transformation in education, new learning methods, as well as new technologies, and therefore new forms of interactions are challenging higher education. This challenge can be addressed through ambient learning managemen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f94c9dda756d40af8d6ed795803adfdd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Charkova, Denitza
Publikováno v:
Чуждоезиково обучение / Foreign Language Teaching. 49(3):272-284
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1050581
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 3, p 1535 (2023)
Several reasons underlie the low retention rates in MOOCs. These reasons can be analysed from different perspectives, either in terms of the course design or the enrolled students. On the student side, we find little social interaction, boredom, tire
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3e981f672424738a6b54e1f34461e11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Game-based Learning (GBL), Gamification und Serious Games werden im heutigen Bildungs- und Wissensmanagement immer prominenter und es ist wichtig, so viele Menschen wie möglich zu motivieren, sich lange Zeit mit einer Anwendung auseinanderzusetzen (
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A36586
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A36586/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A36586/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.