Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Play material"'
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jelka Fric Jekovec, Valentin Bucik
Publikováno v:
Psihološka Obzorja, Vol 24, Pp 33-43 (2015)
During children's symbolic play many cognitive, emotional and social processes take place. A child develops her potential through symbolic play, and creativity is one such potential. Our research focused on investigating the relationship between crea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fca9fb5f270d4cf8bb85cde381fcbfcd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miranda, Ricardo
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFJFUniversidade Federal de Juiz de ForaUFJF.
Submitted by Renata Lopes (renatasil82@gmail.com) on 2015-12-10T09:55:29Z No. of bitstreams: 1 ricardomiranda.pdf: 11833361 bytes, checksum: 783c039ddbcf08463f32cc25571b6cc6 (MD5)
Approved for entry into archive by Adriana Oliveira (adriana.oliv
Approved for entry into archive by Adriana Oliveira (adriana.oliv
Externí odkaz:
https://repositorio.ufjf.br/jspui/handle/ufjf/167
Autor:
Park, Choon-Keun.
Publikováno v:
Connect to resource online.
Thesis (M.A.)--Miami University, Dept. of Theatre, 2006.
Title from first page of PDF document. Includes bibliographical references (p. 146-148).
Title from first page of PDF document. Includes bibliographical references (p. 146-148).
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc%5Fnum=miami1145642426
Autor:
Çelik, Cengiz
The aim of this study is, to search the effects of educational toys learning time concept level on the 6 age group children who are going on kinder garden schools. This study has been designed as pre-test and last-test control group experiment model.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ea9b40763b791209c8317fff49a0a289
https://hdl.handle.net/20.500.12395/4971
https://hdl.handle.net/20.500.12395/4971
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.