Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Plavgo, Ilze"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Plavgo, Ilze1 ilze.plavgo@eui.eu
Publikováno v:
Social Policy & Administration. Mar2023, Vol. 57 Issue 2, p235-253. 19p. 3 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BERNARDI, Fabrizio, PLAVGO, Ilze
This paper examines the potential of education to act as the ‘great equalizer’ and reduce the negative effects of economic inequality on health and other social outcomes, such as crime, educational proficiency and, in particular, social mobility.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______151::07530ffa661ec237fae88dcc87cfb11a
https://hdl.handle.net/1814/68580
https://hdl.handle.net/1814/68580
Autor:
Plavgo, Ilze, Hemerijck, Anton
Supplemental material, Supplemental_material for The social investment litmus test: Family formation, employment and poverty by Ilze Plavgo and Anton Hemerijck in Journal of European Social Policy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7906f9ab69936d6e666e8764b9e1ff44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Milliano, Marlous, Plavgo, Ilze
Publikováno v:
Child Indicators Research; June 2018, Vol. 11 Issue: 3 p805-833, 29p