Zobrazeno 1 - 10
of 854
pro vyhledávání: '"Platform envelopment"'
Autor:
Allen, B. J.1 (AUTHOR) bj_allen@byu.edu, Chandrasekaran, Deepa2 (AUTHOR), Gretz, Richard T.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management. Sep2021, Vol. 38 Issue 5, p497-521. 25p. 11 Charts.
Publikováno v:
Strategic Management Journal, 2011 Dec 01. 32(12), 1270-1285.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41261793
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management. 38:497-521
Autor:
Daniele Condorelli, Jorge Padilla
Publikováno v:
Journal of Competition Law & Economics. 16:143-187
We revisit the economics of “platform envelopment strategies,” whereby a dominant platform (the enveloper) operating in a multi-sided market (the origin market) enters a second multi-sided market (the target market) by leveraging the data obtaine
Autor:
Eunjung Park, Kwak, Kiho
Publikováno v:
Korea Business Review. 24:37-63
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R. Srinivasan
Publikováno v:
Platform Business Models ISBN: 9789811628375
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1c0aec3719be2c9f069be7b09ec1ed36
https://doi.org/10.1007/978-981-16-2838-2_17
https://doi.org/10.1007/978-981-16-2838-2_17
Autor:
Jorge Padilla, Daniele Condorelli
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
We revisit the economics of “platform envelopment strategies,” whereby a dominant platform (the enveloper) operating in a multi-sided market (the origin market) enters a second multi-sided market (the target market) by leveraging the data obtaine