Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Platform companies"'
Stakeholder accountability in the era of big data: an exploratory study of online platform companies
Publikováno v:
Qualitative Research in Accounting & Management, 2023, Vol. 20, Issue 4, pp. 447-484.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QRAM-03-2022-0042
Autor:
Gonza, Tej, Ellerman, David
Publikováno v:
Journal of Participation and Employee Ownership, 2022, Vol. 5, Issue 3, pp. 137-148.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPEO-10-2021-0019
Autor:
Hensmans, Manuel
Publikováno v:
Journal of Business Strategy, 2019, Vol. 42, Issue 3, pp. 159-167.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBS-08-2019-0162
Publikováno v:
Финансы: теория и практика, Vol 25, Iss 2, Pp 114-127 (2021)
The aim of the article is to define the characteristics of platform companies and their digital platforms as new mechanisms of competition and social transformation in the global economy. The relevance of the article is due to the demand for theexper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/925ab15bf18f43e69cc7251b6a521d16
Autor:
Dolata, Ulrich, Schrape, Jan-Felix
Publikováno v:
2022-01, Research contributions to organizational sociology and innovation studies / Stuttgarter Beiträge zur Organisations- und Innovationssoziologie : SOI discussion paper, 30
Today's internet is shaped largely by privately operated platforms of various kinds. This paper asks how the various commercially operated communication, market, consumption and service platforms can be grasped as a distinct organizational form of en
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/76901
Autor:
Vyshnevskyi Oleksandr S.
Publikováno v:
Bìznes Inform, Vol 5, Iss 508, Pp 28-36 (2020)
The research is aimed at substantiating the reasons and prospects for the development of platform companies from the perspective of the Austrian business cycles theory. The work used the method of ascent from the abstract (model of the economic cycle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8eb7fafee337404d91fb15054a1dde4a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mats Ekström, Oscar Westlund
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 7, Iss 1, Pp 259-270 (2019)
This article focuses on news journalism, social media platforms and power, and key implications for epistemology. The conceptual framework presented is intended to inspire and guide future studies relating to the emerging sub-field of journalism rese
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2452e9fc46424c6da9a99326595ebe34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.