Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Plater, Lindsay"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Plater, Lindsay1 (AUTHOR) lplater@uoguelph.ca, Dube, Blaire1 (AUTHOR), Giammarco, Maria1 (AUTHOR), Donaldson, Kirsten1 (AUTHOR), Miller, Krista1 (AUTHOR), Al-Aidroos, Naseem1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Visual Cognition. May2022, Vol. 30 Issue 5, p318-338. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
https://osf.io/ewxp6/contains information for the paper "Attentional control settings and emotion" (Plater, Valecha, Gupta, Pratt, & Al-Aidroos), submitted to Cognition and Emotion.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::45c94dd2e2dd795a2df6c674b9a7cbe7
Researchers often treat different cognitive processes in Psychology (e.g., memory and attention) as separate entities, but recent research has emphasized the importance of considering the interactions between these processes. Thus, the purpose of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::351f3576b7939abdb507537a7c5c971f
Autor:
Plater, Lindsay
Observers adopt attentional control settings (ACSs) based on their current attentional goals that specify which external stimuli should capture attention. The capture of visual-spatial attention is contingent (i.e., dependent) on the current goal: Wh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______453::defd80c2f867066fbc6970be0a212c1f
https://hdl.handle.net/10214/27054
https://hdl.handle.net/10214/27054
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.