Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Plappert, M."'
Autor:
Fugger, M., Plappert, M., Schäffer, C., Humbel, O., Hutter, H., Danninger, H., Nowottnick, M.
Publikováno v:
In Microelectronics Reliability November 2014 54(11):2487-2493
Publikováno v:
In Microelectronics Reliability September-October 2012 52(9-10):1993-1997
Autor:
Plappert, M., Houthooft, R., Dhariwal, P., Sidor, S., Chen, R. Y., Chen, X., Tamim Asfour, Abbeel, P., Andrychowicz, M.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Deep reinforcement learning (RL) methods generally engage in exploratory behavior through noise injection in the action space. An alternative is to add noise directly to the agent's parameters, which can lead to more consistent exploration and a rich
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c9538f2f57e51194ee93ae56c9513f49
http://arxiv.org/abs/1706.01905
http://arxiv.org/abs/1706.01905
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::945c54b19aee6c04c58c5335258ff975
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84992052857&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84992052857&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.