Zobrazeno 1 - 10
of 329
pro vyhledávání: '"Plan Analysis"'
Autor:
Fitri Husni Mardiyah, Rini Solihat
Publikováno v:
Assimilation, Vol 6, Iss 2, Pp 109-116 (2023)
Differentiated instruction is learning that accommodates the diversity and differences in the characteristics of students. Therefore, teachers who teach in the classroom not only provide subject matter and value to students in the same way for all st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/581baf5a3a9844c28fcc2c27c3e80fe6
Publikováno v:
Information, Vol 15, Iss 3, p 147 (2024)
Advances in image analysis and deep learning technologies have expanded the use of floor plans, traditionally used for sales and rentals, to include 3D reconstruction and automated design. However, a typical floor plan does not provide detailed infor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a0c227f54074a5dac20cba30df4fb82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wing Yee Lo
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 7, p 697 (2023)
This study arose from a desire to investigate initial teacher education for primary school mathematics teachers in Hong Kong. A conceptual framework for analyzing pre-service teachers’ mathematical knowledge and beliefs informed this qualitative in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba544d9a82d94abdbd09dfb1070f9dd8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.