Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Plakitsi K."'
Autor:
Kornelaki A.C., Plakitsi K.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 16, Iss 3, Pp 38-46 (2020)
This paper attempts to transfer L.S. Vygotsky’s experimental-genetic method in Science Education and, furthermore, into non-formal settings. The nature of Science Education in early school grades as well as the flexibility and the need to some exte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b99978df4634854838c155a050d1ec8
Autor:
Koumara A., Plakitsi K.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 16, Iss 2, Pp 61-68 (2020)
A Science Teachers’ Professional Development (PD) Program on Nature of Scientific Knowledge (NOSK) aspects is designed, implemented and evaluated, based on the cycle of expansive learning. A needs analysis showed that NOSK is not explicitly include
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8035e0fb6ae0414ebc5c2bb009743113
Autor:
Rubtsov V.V., Plakitsi K.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 17, Iss 3, Pp 4-4 (2021)
Dear Reader! You are holding the second volume of the special issue of the Journal “Cultural-Historical Theory and Activity Approach: Social and Educational Practices”. The special issue was prepared jointly by Moscow State University of Psycholo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cf693e63079439bae32b5bcf2050c60
Autor:
Plakitsi K., Rubtsova O.V.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 16, Iss 3, Pp 4-4 (2020)
This volume represents the second part of the special edition, which is the result of collaboration between the International Society of Cultural Historical Activity and Research (ISCAR) and Moscow State University of Psychology and Education (MSUPE)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76cb649669a24c71bc2070d581d30c1c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.