Zobrazeno 1 - 10
of 317
pro vyhledávání: '"Plak, A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nyga, Agata, Plak, Katarzyna, Kräter, Martin, Urbanska, Marta, Kim, Kyoohyun, Guck, Jochen, Baum, Buzz
Publikováno v:
In iScience 19 May 2023 26(5)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Agata Nyga, Katarzyna Plak, Martin Kräter, Marta Urbanska, Kyoohyun Kim, Jochen Guck, Buzz Baum
Publikováno v:
iScience, Vol 26, Iss 5, Pp 106696- (2023)
Summary: Animal cells undergo repeated shape changes, for example by rounding up and respreading as they divide. Cell rounding can be also observed in interphase cells, for example when cancer cells switch from a mesenchymal to an ameboid mode of cel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d129827eb7524fbdb521520b5a1fbf80
Autor:
Hanaka, Agnieszka, Nowak, Artur, Ozimek, Ewa, Dresler, Sławomir, Plak, Andrzej, Sujak, Agnieszka, Reszczyńska, Emilia, Strzemski, Maciej
Publikováno v:
In Journal of Hazardous Materials 15 August 2022 436
Autor:
Duijs, Saskia Elise, van Wees, Martine, Abma, Tineke, Bourik, Zohra, Plak, Olivia, Jaspers, Yvonne, Jhingoeri, Usha, Senoussi, Naziha, Verdonk, Petra
Publikováno v:
Work; 2024, Vol. 78 Issue 4, p983-994, 12p
Autor:
McKitterick, Nicholas, Bicak, Tugrul Cem, Switnicka-Plak, Magdalena A., Cormack, Peter A.G., Reubsaet, Léon, Halvorsen, Trine Grønhaug
Publikováno v:
In Journal of Chromatography A 11 October 2021 1655
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Mar2023, Vol. 54 Issue 2, p554-580. 27p. 1 Color Photograph, 3 Diagrams, 8 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Introduction: Children who experienced mild perinatal adversity (i.e., born late preterm or small for gestational age) are at increased risk for delays in early numeracy and literacy, which increases inequality in educational opportunities. However,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79d8ce93d0c646f89779c9247a9fab67