Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Plaias Ioan"'
Autor:
OLAHUT Meda Roxana, PLAIAS Ioan
Publikováno v:
Annals of the University of Oradea: Economic Science, Vol 22, Iss 1, Pp 1797-1806 (2013)
The main purpose of this paper is to present an extended literature review of relevant empirical studies which examine the effect of ambient scent on consumers' perception, consumers' emotions and consumers' behavioral responses in the context of ret
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b24e92c199784b34a8d27ccac04630c3
Publikováno v:
Annals of the University of Oradea: Economic Science, Vol 1, Iss 2, Pp 762-769 (2011)
The primary purpose of the economic higher education in providing the graduates with marketing competences is to train them for employment. In light of the said objective, two important aspects must be taken into account by educators. First, the gap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c05dec270864abcb077e71cfd53dc5b
Autor:
Comiati Raluca, Plaias Ioan
Publikováno v:
Interdisciplinary Management Research. 6:727-738
In the paste decades, marketing researchers tried to understand and determine the impact of advertising on consumers’ attitude toward products or brands. The starting point into the analysis was that the favorable or unfavorable evaluation of adver
Autor:
Plaias, Ioan1 plaias@econ.ubbcluj.ro, Muresan, Anca2 anca.muresan@aut.ac.nz
Publikováno v:
Ivey Business Journal. Nov/Dec2007, Vol. 71 Issue 8, p1-6. 6p.
Autor:
Nistoreanu, Puiu, Ghereș Marinela, Plaias Ioan, Savoiu Gheorghe, Isac, Florin Lucian, Stanciu, Mirela Aurora, Firescu, Victoria, Banuta, Mariana, Rusu, Sergiu, Vlad, Iulian, Craciuneanu, Viorel, Danut Ungureanu, Ciornea, Raluca, Taicu, Marian, Hornoiu, Remus Ioan, Mihai-Ovidiu Tanase, Gogozan, Alexandra, Pop, Iuliana
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a0c8de52e547b1e021d26bfbcf80810e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Plaias, Ioan1
Publikováno v:
Proceedings of the International Conference Marketing - from Information to Decision. Dec2011, Vol. 4, p4-4. 1p.
Autor:
Jurca Maria Alina, Plăiaș Ioan
Publikováno v:
Annals of the University of Oradea: Economic Science, Vol 22, Iss 1, Pp 1765-1774 (2013)
The purpose of this paper is to develop a theoretical basis for evaluating ambient advertising in relation to the schema. Ambient advertising, a creative form of out-of-home advertising that conveys direct and contextual messages by using and often a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36b7acba901c4249ab995f8e85a251c4